Monday, November 29, 2010

Adakah DIA?

Hari nih gerak dari kampung dalam kul 0230 PM. Lama gak la dok tunggu bas. Sampai jer Seremban, trus ambil Komuter menghala ke PJ. Alhamdulillah, nasib baik x ramai orang. Kalau x, jenuh la nak berebut ngan diorang satu hal, kena berdiri lagi satu kes. Huhu.....Sampai ja kat Stesen Komuter Kajang,  aku terperasan sekelibat seseorang yang pernah aku kenali 11 tahun yang lalu. Mungkinkah dia? Ishhhh... x mungkin la dia..... tapi iras wajah "dia" saling tak tumpah dengan wajah insan yang pernah mencuri hati ku ini. Rasa sayangku x pernah dan tak akan luntur sampai bila-bila. Namun nak buat macam mana, jodoh x kesampaian. Lama juga aku mengelamun...... ah lantak lah.... yang berlalu biarkan ia berlalu.... aku tau dia bahagia sekarang......

Sampai je aku kat PJ, hujan lebat mencurah-curah. Mungkin nasib menyebelahiku..... x sampai 5 minit, bas pun sampai...... bila sampai je, sempat lagi pekena Tom Yam Campur + Teh Tarik Panas. Perh.... mmg best layan time2 hujan nih..... lebih2 lagi, perut tengah kebulur..... eeerrkkkk.... alhamdulillah kenyang.

Hujan pun dah agak mereda, so aku redahkan aje. Singgah jap kat Kedai Gunting. Walaupun baru 2 minggu lepas aku gunting rambut, rasa cam rimas la pulak simpan rambut panjang-panjang nih. "Bro... kasi botak habis....wokeh...". Habis rambut aku kena tarah habis-habisan. Tapi x pe.... ringan sikit satu kepala.

No comments:

Post a Comment