Sunday, March 27, 2011

Pameran Kerjaya BN

Hi semua..... lama dah aku x update entry nih..... banya sangat kerja nak buat..... macam2 perkara nak kena settlekan sebelum hujung bulan nih..... malam nih lepas layan Pertandingan Akhir Akademi Al-Qur'an, dalam  x semenda-menda, trus terlelap atas sofa. Mana x nya puas dok merayau gi tgk Pameran Kerjaya BN di PWTC. Tapi awal lah pulak aku celik pagi nih....4.20 pagi dah terjaga.... mungkin dah terbiasa bangun awal sejak dulu lagi aganya. Mungkin dah terbiasa dengan didikan ibu bapa aku di kampung sejak dulu-dulu. Aku pi pameran tuh bukan lah apa sangat sebenarnya.... saja nak menyebok untuk memeriahkan suasana. Seharian dok merayau ngan adik angkat aku. Sebok sangat nak pi, dah bagus-bagus kerja jadi pegawai kerajaan, bukannya nak cari kerja ke apa.... saja nak cuci mata katanya. Sambil dok merayau di celah-celah kesesakan orang nih.... ada gak la 2-3 orang yang aku kenal kat booth tuh. Sempat gak la dok berborak sakan. Cerita macam 10 tahun x jumpa...wakakaka.... tapi alhamdulullah gak la... ramai gak rakan-rakan aku yang berjaya. Lepas selesai solat maghrib kat PWTC, hantar adik angkat aku balik sat, pastuh trus ambil komuter menghala ke rumahku. Diam x diam.... waktu isya' baru sampai rumah. Fuh, letih.


Pas Kemasukan Pameran 




Ramai Giler Orang Time Ni Dok Bersesak-Sesak

No comments:

Post a Comment