Tuesday, January 18, 2011

Kenapa Dengan Aku Nih?



Awal pagi aku bangun pagi nih.... mana x nya kul 5.30 pagi mata dah celik. Bangun ja trus on YM bleh? Pagi2 lagi fikiran dah melayang, banyak sangat perkara aku nak fikir skarang nih... sampai naik jam aku rasa... tension sungguh. Minggu nih dah start kuliah balik. Timetable aku x download lagi. Camtu la rutin aku hari-hari. Kerja tido makan study. Macam aku nih xda life langsung nak bersuka ria. Tapi ntah lah mungkin ini yang terbaik untuk aku buat sementara nih. Pengalaman banyak mengajar aku erti hidup. Apapun aku amat bersyukur dengan rezeki yang Allah pada aku selama ini. Syukran Ya Allah. Tetiba terdetik plak hati aku nak mainkan lagu nih berulang kali. Terlalu banyak nostalgia suka dan duka padanya. Tapi entah la, kenapa aku sayang sangat kat dia. Aku pun x tau kenapa. Tapi perkara dah lama berlalu..... dan biarlah jadi kenangan semata. Sayang... i miss u alot :( :( :(

No comments:

Post a Comment