Friday, January 7, 2011

Terkilan Sangat2


Aku terkilan sangat-sangat dengan sikap kawan2 ku.... aku dah cuba menjadi seorang sahabat yang terbaik.... tapi apa yang aku dapat ??? Hanya sakit hati dan rasa nak putus rasanya jantung nih kalau nak di kenang-kenangkan.... susah sangat ker nak menjadi seorang jujur, amanah dan menepati janji? Masing2 suka sangat mengambil kesempatan diatas kebaikan yang aku berikan kepada mereka? Namun apa ja yang aku dapat? Aku dah letih dan jenuh melayan kerenah rakan2 ku yang ada. Pelbagai ragam dan gelagat manusia yang dah aku kenal. Semua hipokrit semata. Dah ah... malas aku nak fikir lebih2... buat menyakitkan hati aku ja...

1 comment:

  1. tak semua manusia bersifat sedemikian....mungkin anda belum jumpa lagi insan yang benar benar memahami dan bersabar dengan sikap saudara....luqman..

    ReplyDelete