Sunday, February 6, 2011

Kenangan Dulu-Dulu


Fuh..... naik pecah kepala aku hari nih.... banyak benda yang nak kena update sebelum balik kampung nih... at least xda apa yang tertinggal.... sambil lepak-lepak depan pc, saja layan lagu kat youtube..... godek punya godek terjumpa cerita nih.... perh lama giler aku x tengok cerita nih.... kalau x silap aku, cerita nih punyalah popular zaman-zaman dulu. Kalau x silap aku... time tu aku baru darjah 4. Cerita start kul 4.30. Yang kelakarnya, sanggup ponteng kelas agama semata-mata nak tengok cerita nih....lawak sungguh..... tapi kalau nak balik mmg la x sempat sebab jauh.. so terpaksa lah pi rumah jiran yang berdekatan dengan sekolah agama untuk tumbang nak tgk TV. Zaman tuh x semua rumah dah ada tv, so nak x nak, terpaksalah buat muka poyo ja tgk tv kat rumah orang....lawak ja kan..... selalunya rumah Siti Rodiah la jadi mangsa. Bila ingat-ingatkan balik..... cam x caya ja aku sanggup buat camtu.... aku ketawa sendiri.

No comments:

Post a Comment