Sunday, February 27, 2011

Tak Perlu Di Perjelasi Lagi


Sejak 2 menjak nih banyak ja benda nak fikirkan... especially pasal diri sendiri. Skarang nih nak online pun dah macam malas ja....nak call orang...sms orang... lagi la malas.. Kadang-kadang heboh kawan-kawan sampai dok tanya....napelah dah lama x hubungi diorang..... tapi ntah lah aku sendiri x tau nak terangkan macam mana. Aku rasa, aku lebih selesa dengan berkeadaan macam nih.... menyendiri jauh dari orang walaupun duduk di tengah kota.... tapi di sudut hatiku ini....hanya Allah jualah yang Maha Mengetahui. Kadang-kadang tuh ramai di kalangan kawan-kawanku mengatakan aku nih sombong.... tapi apa kan daya, aku mengiyakan sahaja. Terlalu banyak pencarian yang sedang aku perhitungkan tika ini. Tak habis hal dunia... hal akhirat jua perlu di perseimbangkan...... namun itulah cara yang terbaik untuk ku tika ini. Aku cuba yang terbaik demi penghidupanku dunyawi dan ukhrawi, insya'Allah. Ya Allah Ya Tuhanku..... perkuatkan lah IMAN ku... permudahkan REZEKI ku..... perhitungkan DOSA PAHALA ku.... dan sekiranya Kau ingin panjangkan USIAku... berkatilah ia sepertimana yang kau redha Ya ALLAH Rabbul 'Izzati.....dan permudahkan segala urusanku untukku mengerjakan ibadahmu sebagai Khalifatullah Fil Ard... namun Ya Allah.... seandainya Kau menginginkan aku pendek USIA... ambillah ia kerna ku tahu.... ia milik mutlakmu.....namun ampunkan DOSAku dan tempatkanlah aku di kalangan orang-orang BERIMAN. Amin ya rabbal 'alamin.......

No comments:

Post a Comment