Friday, February 4, 2011

Kenapa DIA?


Alhamdulillah selesai satu tanggungjawab. Baru ja balik dari Masjid Solat Jumaat. Tetiba dapat satu sms dari seseorang yang aku pernah kenali dulu. Aku pun pelik setelah sekian lama, mengapa baru sekarang dia ingin menghubungi ku kembali? Seseorang yang pernah aku sayangi dulu, aku di tinggal terkapai-kapai keseorangan tanpa sebab musabbab yang aku sendiri tidak mengerti. Setelah aku di tinggalkan, mengapa kini kau cari aku kembali? Mudah sangat kau permainkan perasaan orang. Pabila kau perlukan aku.... kau hubungi aku dengan pujuk rayu..... Pabila kau benci..... kau buang aku jauh2 dari sudut hatimu....... dan kini..... mengapa kau muncul kembali?? Untuk apa?? Ingin mengguris hatiku lagi??? Sayang...... cukuplah yang sudah-sudah.... aku sudah cukup terseksa keranamu....... Apa yang ku harapkan...... doa'kan kebahagiaanku dunyawi dan ukhrawi. Terima kasih atas segalanya.......

1 comment: