Thursday, December 9, 2010

Colour Of Life


Sepanjang hari nih..... asyik hujan ja..... macam tuh jugak la hati dan perasaan aku.... ada rasa gembira.... rasa sedih...... rasa pilu...... semuanya ada..... terimalah seadanya.... begitulah hakikat warna warni kehidupan seorang manusia...... sambil menung2 kat depan PC di opis, sempat juga aku buat design ini untuk tatapan semua.

Hari nih xda apa aktiviti yang menarik pun..... cuma pagi tadi sempat juga hantar As ke KL Sentral untuk balik ke Sarawak setelah menginap di rumahku selama 5 hari. Puas gak la dok merayau ngan As sepanjang 5 hari tuh. Sampai naik kebas kaki aku di buatnya. Tapi xpa lah... demi persahabatan, apa pun aku akan cuba buat yang terbaik, insya'Allah. Apapun aku doa'kan As selamat kembali ke kampung halaman. Kirim salam pada keluarga di sana. Kalau umur panjang, jemput lah datang ke Semenanjung lagi.

No comments:

Post a Comment