Wednesday, December 8, 2010

Serabut



Dari satu benda ke satu benda aku fikir skarang nih. Banyak sangat perkara yang nak kena update dengan segera. Pertama..... tugasan kerja....... sari ke sehari tugasanku bertambah..... banyaknya nak kena buat. Tu x campur lagi dengan kerenah jemaah lagi yang macam2. Sabar ja lah kan..... mungkin semua tuh dugaan. aku kena kuatkan semangat.

Keduanya..... Projek animasi aku dengan MSC Malaysia...... dateline dah nak dekat..... mana taknya..... 02 Januari 2011 dah nak kena submit...... tak terkejar aku rasanya. Tapi tu semua perkara yang aku minat. Kalau boleh aku nak terpilih antara 30 orang yang terbaik daripada ribuan orang yang menyertai, insya'Allah.

Ketiganya..... Final exam dah dekat... start 21 hb nih...... banyak benda yang nak kena baca. Nak buat past year question x sempat2 lagi nak buat. Mana x nya..... pagi subuh dah kuar pi kerja..... tengah malam baru sampai rumah..... Tapi aku kena juga bahagikan masa aku, sebab tuh semua adalah masa depan aku. Aku kena teruskan berjuang walau apapun rintangan. Ya Allah... berikanlah hambamu ini kekuatan...... ARRRHHH TENSIONNYERRRRR !!!

No comments:

Post a Comment