Thursday, December 16, 2010

Perfume oh Perfume


Baru jer sampai rumah.....lepas maghrib td Fit dari Bangi trus ke Bandar Sunway.....aku plak dari Damansara ke  Bandar Sunway. Bukan apa pun.... saja nak merayau kat sana..... bosan dok rumah sorang2...... sempat gak lah gi makan KFC dan round satu mall..... bukannya nak beli apa pun, semata-mata nak cari tie untuk Fit. Coz isnin nih dia nak pi praktikal di Takaful. Sambil2 tuh saja nak gi jalan hilangkan bosan.

Lepas hantar Fit balik, trus pi singgah Kedai Lampu Hiasan. Bukannya apa, saja singgah sana nak cari mentol bulb aku yang dah terbakar. Kalau x beli, bergelap lah aku tido malam nih. Nak bukak lampu panjang, rasa terang sangat plak.

Sambil dok belek2 lampu hiasan yang ada... tetiba ada awek cina tegur aku " Hi lengchai.... u sangat wangi la.... u pakai perfume apa lor?". Ayyok amoi nih..... seharian dah aku pakai perfume tu, dari pagi sampai malam, x kan masih bau lagi? Dah naik masam dah rasanya badan nih....." Aku pun jawablah " Ya amoi... ada minat ke ini perfume... ala murah2 aja lor....." kataku..... "Ya lor... suka bau dia.......apa brand"? "Dunhill merah lor....... desire perfume". Tetiba amoi tuh siap salin nama perfume tuh.... Dasyat gak aku nih eh.... yang peliknya siap kasi no hp lagi tuh tapi untuk apa? Sampai skarang aku senyum sendirian.

No comments:

Post a Comment